Mari Mencari Bahan Lucah

Pagi tadi aku buat semakan di Nuffnang berkenaan carian di blog dan aku agak terperanjat bila Nuffnang memaparkan keyword tersebut. Entah siapa yang begitu sangap untuk menggunakan kata carian seperti itu. Itulah mentaliti orang kita yang selalu mencari benda yang bukan-bukan dan tidak ada faedah. Semoga kata kunci ini tidak muncul lagi di Nuffnang aku. Apalah yang korang nak sangat dengan kartun itu. Pada pemikiran aku, keyword ini mungkin dicari oleh remaja yang masih mentah dengan kehidupan kerana kata kunci tersebut adalah sangat simple dan hanya boleh difikir oleh mereka yang masih mentah. Nasihat aku ialah jika korang mahu mencari benda yang sedemikian, korang boleh menggunakan keyword yang agak dewasa dan berpengetahuan seperti Maria Ozawa, hentai dan apa-apa lagi yang lebih dewasa. Sekian sahaja. Terima kasih.

p/s: Kalau dah gian sangat, baik korang kahwin jer. Boleh selesai masalah sangap korang tu.

{ 7 comments.. read them below or add one }

diari farisha diari farisha November 27, 2012
ish2...smua mklumat dkt hujung cari..jadi senang bhn2 negatif ni nk didapati
Unknown Unknown November 27, 2012
betul..dan atas kita sendiri utk tapis bahan2 tersebut
THE AUTHOR THE AUTHOR November 27, 2012
hahahahaha....kalau aku pun marah gak!!
Betul saya sokong, zaman teknologi ini....semua maklumat negatif atau positif ketik2 jari ajer..
Aku rasa nak didik anak2 zaman sekarang ni memang mencabar terutama tentang open mind yang kadang2 terlalu open...
afzalsukasuki afzalsukasuki November 29, 2012
kartun buat seks?aku tau keje sape ni?ni keje bebudak ni.kalau dah akil baligh dia tak taip cenggitu, terus taip hentai je kahkahkah :D
Unknown Unknown November 29, 2012
heh..itu mmg pasti bro..sgt susah...kena plak kalo de anak pompuan..masak..
Unknown Unknown November 29, 2012
tu la pasal bro..aku dh tulis kat bawah tu keyword utk yg dh dewasa..takde nk carik kartun..hehehe
alongxp alongxp April 20, 2014
biasa la tu, kat blog saya hari2 conform ada orang search keyword lucah, cara nak ajak awek main la... cara nak ajak pakwe main la... cara nak ayat awek ajak main la... macam-macam lagi la