Melampau Juga Bisnes Korset Premium Beautiful



Hari Sabtu lepas, aku temankan isteri aku pergi ke stokis korset  Premium Beautiful. Hajat di hati wife aku nak tukarkan saiz korset tu untuk customer dia. Hati dah berbunga-bunga tapi bila sampai di stokis, korang nak tau apa madam stokis tu cakap? "Stok sudah habis maa. Tak boleh tukar lagi sekarang sebab demand tinggi sangat." dalam loghat cina campor Melayu taak berapa Melayu. Huh! Melampau betul, penat datang dari Johor kemudian kehabisan stok.

Dalam kepala aku, macam mana la stok korset tu sampai boleh habis. Hebat sangat ke korset Premium Beautiful yang wife aku jual tu sampai habis stok. Hari Sabtu tu aku tengok memang stokis madam tu penuh dengan gadis, mak gadis malah ada juga yang agak berumur bersesak-sesak untuk menukar atau pun membeli korset Premium Beautiful.

Boleh untung juga rupanya bisnes korset ni. Aku ingatkan perniagaan biasa-biasa saja. Apa-apa pun aku bagi juga full-support pada wife aku. Bila dia dah berjaya macam orang atas dia, aku juga yang akan makan hasilnya.

Korang boleh tengok detail produk tu di blog Premium Beautiful. Lepas tu pandai-pandailah korang godek-godek kat dalam tu.

2 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown September 11, 2012
heh..melampau juga masyuknya..hahaha