James Bond Promosi Arak

Promote Minuman Keras

Salam tengahari semua. Hari ni rasa terpanggil untuk bangkitkan satu perkara yang aku rasa amat penting bagi orang Islam. Ketika aku sedang semak status update kawan-kawan di Facebook, aku terperasan satu iklan berwarna hijau. Perkara pertama bermain di kepala aku, itu ialah promosi filem terbaru agen perisik Britain terhebat James Bond:Skyfall. Tergerak juga di hati aku untuk Like tetapi setelah aku teliti, rupa-rupanya ia adalah iklan untuk arak jenama Heineken. Sungguh tidak patut kerana aku hampir terkeliru dengan penampilan gambar yang dipamerkan. Apa akan jadi sekiranya aku Like gambar tersebut, pasti kawan-kawan akan melihat aku Like Heineken. Malunya kerana orang Islam Like minuman haram ini. Semoga kita semua akan lebih berhati-hati dan teliti ketika Like apa sahaja iklan di Facebook.


1 comment... add one now

kucing hitam kucing hitam October 31, 2012
betul tu..bahaya bila like iklan dekat facebook tu.Ntah apa2 je laa..-_-''