Keputusan Manchester United Lawan Stoke City

Manchester United Vs Stoke City
Keputusan perlawanan Machester United lawan Stoke City yang berlangsung di Old Trafford dengan United menang 4-2 ke atas Stoke City. United bermula garang dengan mengasak kubu Stoke tetapi malangnya pelawat memperoleh gol pertama setelah Wayne Rooney menanduk masuk ke gol sendiri hasil dari tendangan percuma Stoke pada minit ke 11. United terus menggandakan asakan dan Rooney menebus kesilapan dengan menanduk kemas ke gawang Stoke City hasil hantaran lintang Robin van Persie minit ke 27. United mendominasi permainan namun De Gea dipaksa bekerja keras dan menyelamatkan beberapa percubaan berbahaya Peter Crouch. Ketinggian Crouch menjadi masalah kepada United di mana semua hantaran tinggi berjaya dikawal dan dimenangi oleh Crouch. Asakan United pada minit terakhir separuh masa pertama membuahkan hasil apabila hantaran pantas Valencia ditampan kemas oleh Robin van Persie memberikan gol kedua buat United.

Line Up Manchester United dan Stoke City



Separuh masa kedua, United tidak menunggu lama apabila hantaran Rooney disudahkan oleh Danny Welbeck untuk gol ketiga United. Michael Kightly menghukum kegoyahan benteng pertahanan United setelah merembat masuk gol kedua untuk Stoke City. Permainan bertambah hangat setelah Rooney menjaringkan gol keempat United dan kedua baginya pada malam ini. Tiada tambahan jaringan sehingga masa tambahan dan United memenangi perlawanan. Michael Owen juga membuat penampilan pada perlawanan ini dan beliau mendapat tepukan daripada para penyokong United.

Statistik Manchester United vs Stoke City

5 comments.. read them below or add one

THE AUTHOR THE AUTHOR October 21, 2012
Tahniah buat MU....tak tgk ker Piala Malaysia..kkikiki
Unknown Unknown October 21, 2012
aku tak tgk bro..bkn team negeri aku..hohohoho
THE AUTHOR THE AUTHOR October 23, 2012
Wayne Rooney masuk gol sendiri...kikikiki
Tapi tak per.....MU menang!!!
AnonymousAnonymous May 12, 2013
Hey! Someone in my Facebook group shared this website with us so
I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!

Terrific blog and terrific design.

my web-site; longistics